2014.06.06. – OSVRT NA SEZONU 2013/14

logo nk dubrava 100X108Nakon 30. kola završena je ova turbulentna sezona za NK DUBRAVU! U ovom osvrtu dotaknut ćemo se nekih događaja iz ove sezone. Početak priprema kao i svake godine nudio je puno neizvjesnosti jer je otišla kompletna momčad (12 igrača) te glavni trener Dacer i pomoćni Zember, a uz to promijenjena je i uprava kluba.Za glavnog trenera izabran je poznati stručnjak Željko Radišić, a za njegovog pomoćnika dugogodišnji igrač i ljubimac Rebelsa, Saša Ivančević. Same pripreme počele su radom sa mlađim igračima te dolaskom nekoliko iskusnijih. Iako su mnogi očekivali da nakon tako velikog osipanja igračkog kadra Dubrava bude “topovska hrana” za većinu klubova, a i iz lige ispada gotovo pola klubova, ubrzo se vidio odličan rad trenera koji je ukomponirao mlade snage sa iskusnim igračima, prije svega tu mislimo na povratak u klub iskusnih Marija Dodića i Šuškovića. Polusezona je završena na solidnom 10.mjestu sa malim zaostatkom za petoplasiranom momčadi.
Tada je došao novi šok u vidu odlaska najboljeg igrača i strijelca lige Šuškovića i mnogi su bili skloni tvrdnji da će opstanak biti nemoguća misija, ali upornošću trenera i igrača te dolaskom tj. povrtakom jos nekih pojedinaca, to je svakim kolom postojala sve veća realnost, te je u konačnici izboreno odlično 8.mjesto. Iako još nije službeno potvrđeno, očekuje se da će to bit dovoljno za nastavak trećeligaškog puta u novoformiranoj 3.HNL ZAPAD! Od mladih igrača svakako treba spomenuti potpuno sazrijevanje braće Juranović, Janjiša, Baučića, Brekale i Špadine te uz iskustvo Dodića, Đurđeka, Kolaka, Karamatića, Mikulića, Ćibarića te kvalitetnu standardnost ostalih ostvaren je rezultat koji je malo tko mogao očekivat. Naravno da za to velike zasluge pripadaju treneru Radišiću, pomoćniku Ivančeviću kao i neumornom tajniku kluba Krajačiću te samoj upravi kluba predvođenoj predsjednikom Rokom Ivanovićem. Sada je na upravi najveći posao da na kvalitetan način složi momčad te jos više pozabavi uvjetima treniranja i igranja na Klaki!